понеділок, 25 листопада 2013 р.

Свято селища: «Святе як хліб, моє Заболоття»



Моє селище, для мене ти єдине,
Мій рідний край і рідна сторона,
І пісня батьківська, яка ще й досі лине,
Для мене рідна, мила й дорога.
Куди б не їхали і де б я не ходила,
 Я не забуду стежку до села,
Бо там мій дім і там моя родина,
Я там родилась, виросла й жила.


Рідне селище… Столиця нашого дитинства. Тут пахнуть росами і молоком світанки голубі. Тут у верболозах мостять гнізда лелеки, а в мальовничі обриси вписалась мрія людська – нові будинки, дзвінкоголоса школа, приватні та державні магазини, широкі вулиці. Кожна вдяганка тобі до лиця, Моє Заболоття, - і квітучі сади, і зелені луки, і золото хлібів. Вечоровим смутком проводжаєш ти нас на розмаїті дороги життя, а стрічаєш світлою материнською ласкою. Все тут нам рідне, знайоме, все наше батьківське,дідівське, давнє.
27 вересня у Заболоттівській селищній громаді відбулося велике урочисте свято – День села. На святі були присутні жителі селища, сільський голова, перший заступник  голови райдержадміністрації Новік Т, працівники культури сіл: Заліси, Гута, Тур. З найкращими побажаннями, вітаннями та подарунками виступив перший заступник голови райдержадміністрації Тимофій Новік та голова селищної ради Василь Головій.
На святі відзначили та нагородили кращих працівників селища: вчителів школи – інтернату Олену Штик і Наталію Білітюк, медсестру та молодшу сестру лікарні №2 Любов Глущук і Галину Янчук, секретаря та бухгалтера селищної Ради  Тетяну Шевчук і Валентину Ліпіну. З нагоди особистого ювілею привітали директора ТзОВ «Журавлини» Миколу Колядюка і директора будинку культури Миколу Свербу, а також з нагоди професійного свята – бібліотекарів Катерину Коцюбу, Надію Головій і Валентину Глущук. 
Усіх нагороджених та присутніх в залі вітав піснею народний артист України Олег Марцинківський, який приїхав на запрошення народного депутата Степана Івахіва. Концерт продовжувався чудовими піснями у виконанні учасників художньої самодіяльності Заболоття: вокального квартету народного аматорського тріо «Лілея», дует у складі Інни Головій і Тетяни Акобджанян, а також юних артистів Богдани Никитюк, Уляни Сверби, Софії Сулеви, Ані Акобджанян.
У селищній бібліотеці для дорослих оформлена книжкова виставка «Селище моє, моя краса і гордість». Вишивки жителів селища. «Рушник вишиваний – Вкраїни душа».

Немає коментарів:

Дописати коментар